Testery parfémů a kosmetiky se od standardních produktů zpravidla neliší ve svém složení, vůni ani účincích. Příjemným rozdílem je výrazně nižší cena. Další odlišností je pak balení produktu. Někdy je to obyčejná kartonová krabička, jindy krabička chybí. V případě parfémů se pak může drobně lišit i flakon, občas chybí krytka rozprašovače. Testery nejsou určeny k osobní spotřebě koncovými zákazníky. Testery mohou být použity pouze k prezentaci a vyzkoušení parfémů nebo kosmetiky při prodeji v provozovnách kupujících. Objednávkou testeru kupující bere tuto skutečnost na vědomí a zavazuje se nepoužít tester k osobní spotřebě ani jej dále neprodat koncovému zákazníkovi. Více informací najdete v obchodních podmínkách.
Značka Jimmy Choo proslula botami, které jsou k vidění například ve filmech Charlieho Andílci, Ďábel nosí Pradu nebo Sex ve městě, ale také exkluzivními parfémy a kosmetikou. Jiskřivé vůně plné šťávy od značky Jimmy Choo vás věrně doprovodí při povinnostech, zábavě i krásných chvilkách, které si vychutnáváte se svou láskou. Prvním dílem je dosud velmi žádaná dámská parfémovaná voda Jimmy Choo (2011), krásná reprezentantka ovocně-gurmánské chypre kategorie, která chytře kombinuje sladké, zemité a šťavnaté tóny. O rok později se dočkala odlehčené verze v podobě toaletní vody.
Jimmy Choo je londýnská módní značka založená roku 1996. Stojí za ní malajsijský módní návrhář Jimmy Choo (ročník 1948) a editorka časopisu Vogue Tamara Mellon (ročník 1967). Intenzivní a smyslné parfémy značky Jimmy Choo mají po celém světě mnoho příznivců. Figuruje mezi nimi také dámská toaletní voda Jimmy Choo L'Eau (2017) – dokonalý společník moderní svůdnice. Uhrančivá vůně osloví elegantní ženu, která dokáže dostat na kolena každého muže vypadajícího k světu. Populární je rovněž sexy parfémovaná voda Jimmy Choo Blossom (2015), symbol ženství, luxusu a smyslnosti. Dopřejte si vůni od slavného návrháře obuvi, jehož modely nosí hollywoodské hvězdy i britská královská rodina!
Celoroční azurová toaletní voda Jimmy Choo Man Blue (2018) zase vystihuje muže 21. století, který dovedně vyvažuje práci s volným časem. Po 22 letech od založení firmy je nový muž Jimmy Choo sympaťák v jednoduchém tričku, tmavomodrém obleku a bílých teniskách. Vyzařuje pohodu a až magnetickou přitažlivost pro ženy. Po městě se prohání na skateboardu, zatímco mu v uších rezonuje zvuk rockové hudby. Poznal jste se? Tak už jen objednat vonný doplněk, který s vámi splyne jako druhá kůže… Dalším tipem může být toaletní voda Jimmy Choo Man (2014), která má také spoustu fanoušků, mužů rozmanitých profesí a zájmů.
Nic pro někoho, kdo úplně nesnese květinové vůně . Já cítím pouze orchidej a není mi to úplně příjemné
V košíku máte zboží za 0 Kč.
Nakupte ještě za 3 490 Kč a získáte dopravu zdarma s vybranými přepravci.