Testery parfémů a kosmetiky se od standardních produktů zpravidla neliší ve svém složení, vůni ani účincích. Příjemným rozdílem je výrazně nižší cena. Další odlišností je pak balení produktu. Někdy je to obyčejná kartonová krabička, jindy krabička chybí. V případě parfémů se pak může drobně lišit i flakon, občas chybí krytka rozprašovače. Testery nejsou určeny k osobní spotřebě koncovými zákazníky. Testery mohou být použity pouze k prezentaci a vyzkoušení parfémů nebo kosmetiky při prodeji v provozovnách kupujících. Objednávkou testeru kupující bere tuto skutečnost na vědomí a zavazuje se nepoužít tester k osobní spotřebě ani jej dále neprodat koncovému zákazníkovi. Více informací najdete v obchodních podmínkách.
Co všechno dokáže jeden článek publikovaný v americkém Vogue? Může třeba stát za vznikem jedné z nejúspěšnějších kosmetických značek všech dob. Řeč je samozřejmě o kosmetice Clinique a revolučním článku Lze vytvořit dokonalou pleť?. Pojďme si ale nejdříve připomenout, jak asi vypadala pleťová péče v 60. letech minulého století. Na pultech drogerií byste našli bohatě parfémované univerzální krémy, neexistovalo dělení podle typů pleti ani žádné klinické a dermatologické testování. Jak známo, výjimka však potvrzuje pravidlo. V jisté dermatologické ordinaci na newyorském Upper East Side sídlil doktor Norman Orentreich, který dělal věci úplně jinak (v angličtině byste našli spojení Dramatically Different, o němž ještě bude řeč). Vizionářský dermatolog prováděl vlastní výzkum pokožky a zjistil, že parfemace patří k nejčastějším alergenům a nepřináší pokožce žádný benefit. Vyvíjel tedy vlastní neparfémovanou kosmetiku a jednoho dne ho oslovila redaktorka časopisu Vogue s prosbou o rozhovor.
Článek vyšel v roce 1967 a svým inovativním přístupem vyvolal kosmetickou senzaci. Dostal se i k rukám Evelyn Lauder, což byla shodou okolností snacha zakladatelky jiného kosmetického impéria Estée Lauder. Vedení společnosti okamžitě kontaktovalo jak doktora Orentreicha, tak i autorku článku a zahájilo s nimi přípravy zbrusu nové značky, která lidem umožní získat dokonalou pleť. Výsledkem byl v roce 1968 vznik revoluční značky Clinique, která představila 117 kosmetických přípravků. 7 z nich dodnes patří k bestsellerům.
Clinique byl první dermatologicky vyvinutou a alergologicky testovanou kosmetikou, což ostatně napovídá i jeho název. Clinique je francouzsky klinický. Nabízí speciální péči na míru pro jednotlivé typy pleti, neosahuje parfemaci a i dalším známým alergenům a dráždivým složkám se vyhýbá jako čert kříži. Nenajdete v nich parabeny ani ftaláty. Kosmetika Clinique je proto ideální volbou pro citlivou pleť. Pleťová péče této značky je založená na třech jednoduchých krocích: čištění, exfoliace a hydratace. Hydratační emulze Dramatically Different Moisturizing Lotion+ je tak oblíbená, že se každých 5 vteřin někde na světě prodá jeden kus. V ochranném produktu City Block SPF 15 Clinique jako jeden z prvních použil chemický filtr, dekorativní kosmetika Clinique je vyvinutá tak, aby zároveň pečovala o pleť. Odličovací řadu Take the Day Off používají miliony žen každý den a pleťové krémy Clinique jsou na americkém trhu jedničkou.
První parfém Clinique představil již v roce 1971 a byl to rovnou megaúspěšný Aromatics Elixir. Chyprově-květinová parfémovaná voda provázela celou generaci žen, než ho v roce 1997 v oblíbenosti předčil Clinique Happy. Radostná květinově-ovocná vůně s jiskřivými úvodními citrusy je dnes bezkonkurenčně nejprodávanější vůní Clinique. Oddejte se čistému štěstí díky parfémům a kosmetice Clinique!
V košíku máte zboží za 0 Kč.
Nakupte ještě za 3 490 Kč a získáte dopravu zdarma s vybranými přepravci.