Nastavení filtrů
Pohlaví
  • Muži (0)
  • Ženy (0)
  • unisex (0)
  • Děti (0)
Kategorie
    Typ produktu
    • Tester (0)
    • Zvýhodněný balíček (0)
    • Novinka (0)
    • Outlet (0)
    • Zlevněno (0)
    • Dárková kazeta (0)
    • Set (0)
    BIO
    • ANO (0)
    Cena
    -
    Štítky

    Revlon Foundation Brush

    Upřesnit parametry
    Změnit kategorii
    Řadit dle:
    Seřadit:
    Nejprodávanější
    • Nejprodávanější
    • Nejlépe hodnocené
    • Od nejlevnějšího
    • Od nejdražšího
    • Dle největší slevy
    • Dle jména
    Seřadit:
    Nejprodávanější
    • Nejprodávanější
    • Nejlépe hodnocené
    • Od nejlevnějšího
    • Od nejdražšího
    • Dle největší slevy
    • Dle jména
    Nebyl nalezen žádný produkt

    O značce Revlon

    Americká kosmetika Revlon dnes už nabízí mnohem víc, než (jen) ikonickou dámskou vůni Charlie, legendární make-up Colorstay a oblíbený lak na nehty, který stál u zrození této trendy značky. Dekorativní kosmetika, vůně pro ženy i muže, ale dnes už i kosmetika na tělo i vlasy, to vše najdete v portfoliu populární značky Revlon, patřící k nejen americké špičce již pěkných pár desetiletí. Patříte k jejím fanouškům i vy?

    Jedna z nejoblíbenějších amerických značek

    Ačkoliv 30. léta minulého století nebyla nejvhodnějším obdobím pro zakládání nových společností, našlo se i pár výjimek, kterým se uprostřed velké hospodářské krize podařilo rozjet velký byznys. Jedním z nich byl Revlon. Bratři Charles a Joseph Revsonovi přizvali Charlese Lachmana (počáteční písmeno jeho příjmení přidalo L do názvu Revlon) a společně za použití barevných pigmentů vyvinuli lak na nehty s mnoha odstíny. To bylo v roce 1932. Netrvalo dlouho a do roku 1940 se Revlon mohl pochlubit kompletní řadou kosmetiky na manikúru, a navíc i kvalitními rtěnkami. Značka si získala značnou popularitu a ve 40. letech již patřila k top 5 americkým kosmetickým domům. Roky šly dál a k lakům na nehry a rtěnkám Revlon postupně přibývaly další a další líčidla i pečující přípravky.

    Revlon Charlie jako fenomén své doby

    Od kosmetiky je jen krůček k parfémům a Revlon se tímto směrem vydal v roce 1973 s představením kultovní vůně Charlie. Jmenovkyně zakladatele Revlonu se zařadila mezi květinově-aldehydové vůně a voněla po hyacintech, konvalinkách a dubovém mechu. O popularitu toaletní vody Revlon Charlie se postarala revoluční reklamní kampaň s modelkou oblečenou do kalhot. Stala se symbolem mladé nezávislé ženy a na pultech se po ní jen zaprášilo. Během tří let se Revlon Charlie stala nejprodávanější vůní na světě. Od té doby se dočkala mnoha různých variací. Kterou z nich vyzkoušíte?

    Doprava:
    Platba:
    Certifikace:
    Made with by PragueBest
    Přidáno do seznamu:
    >

    + Vytvořit seznam přání