Dámská parfémovaná voda Nina Ricci L'Air du Temps patří mezi nejsvůdnější květinové vůně všech dob. Ikonický flakon s holubičkami milovaly už ženy mnoha generací, k nimž se nyní můžete zařadit. Parfémovaná voda Nina Ricci L'Air du Temps je silná i nostalgická, s elegantním dřevitým základem protkaným něžnými tóny rozkvetlých květin. Provede vás od karafiátu a gardénie přes jasmín a růži k ušlechtilému kosatci a santalu. Dopřejte si tuto stylovou, harmonickou kompozici…
Francouzská módní značka Nina Ricci je na trhu již od 30. let 20. století. Jejím legendárním dílem je právě parfém L'Air du Temps z roku 1948, v unikátním křišťálovém flakonu s holubičkami míru od sklářské dílny Lalique. Díky němu získala značka Nina Ricci mezinárodní slávu. Dnes vytváří především mladistvé vůně a stále čerpá ze svého hojného dědictví. Svá dávná díla přetváří, protože výrazné aldehydové a chyprové akordy si už dnešní ženy nepřejí. A tak se i parfémovaná voda L’Air du Temps stala lehčí a jemnější. Pořád je však jedinečným příkladem klasické parfémové tvorby.
Kdybyste dostaly za úkol napsat seznam těch nejklasičtějších květinových vůní, L’Air du Temps od Niny Ricci by na něm nemohla chybět. Ikonický flakon s holubičkami zdobil toaletní stolky mnoha generací elegantních dívek a žen.
Parfém L’Air du Temps byl představen v roce 1948, v době, kdy se svět pomalu vzpamatovával z druhé světové války a ženy zase začaly toužit po krásném oblečení a krásných vůních. Christian Dior ženám dal styl „New Look“ a parfém Miss Dior, Carven dnes již zapomenutou, ale dříve velmi slavnou Ma Griffe, a z italské módní dílny návrhářky Niny Ricci přiletěla křišťálová holubička, symbol míru a nových časů.
L’Air du Temps prošla za desetiletí své existence několika změnami. Zvlášť znatelně se prý změnila s nástupem tohoto tisíciletí, kdy bylo reformulováno mnoho starších vůní. Přestože je dnes L’Air du Temps lehčí a jemnější (málokdo už snese dříve používané výrazné aldehydové a chyprové tóny), je stále krásnou ukázkou klasické parfumerie.
Hlavní složkou vůně je odjakživa karafiát. Ten je dnes v parfémech hodně neobvyklý, ale v dřívějších dobách se vyskytoval snad v každém druhém květinovém parfému (dnes ho najdete spíš v niche parfémech, např. Oeillet Sauvage značky L’Artisan nebo Vitriol d’Oeillet od Serge Lutense). Pro karafiát je typický kořeněný podtón hřebíčku, proto se do karafiátových vůní často přidává hřebíček, aby květiny krásně vynikly: je to i případ L’Air du Temps. Vůně obsahuje i spoustu dalších květin – růži, fialku, jasmín; pak také ovoce, koření a lehký, dřevitě pižmový základ, důležitou složkou jsou ovšem aldehydy, které vůni dávají typickou, příjemně starodávnou mýdlovost. Přestože je L’Air du Temps vzdušná a ženská, je poměrně intenzivní (provoní i vaše okolí) a má dobrou výdrž.
L’Air du Temps noste, když budete potřebovat podtrhnout svou eleganci; a kdykoli, když budete mít náladu na půvabnou květinovou romantiku. Chcete-li ochutnat i další velké klasiky, vyzkoušejte Diorissimo, Chanel No. 5, Madame Rochas nebo Chamade.
Krásná dlouhotrvající vůně, bílý karafiát podtrhnutý hřebíčkem (vůně hřebíčku a kytičkového mýdla, než jsem nedávno zjistila, jak voní bílý karafiát v květinářství), aldehydy (pro netrénované je to ten babičkovský akord), na zimu i jaro a podzim, spíš do vlhčího vzduchu. Toaletka se dá většinou sprostě očichat v kamenných parfumeriích a pak koupit na netu, když ji na Elninu zrovna naskladní. Krásná je subjektivní, pokud je člověk zvyklý jen na svěží ovocně květinové nebo sladké vyloženě dámské moderní věci, může to být šok typu babiččina skříň. Není vůbec sladká a přesto je perfektně dámská. Je silná a jde ji ze sebe samotné cítit během celého dne a myslím, že dělá i pachovou stopu všude, kudy projdu. Flakon je nádherný, do kabelky sice nejde, ale vzhledem k výdrži to není potřeba. Pro fanoušky hororů ji nosí hlavní ženská postava v Hanibalovi. Mám radost, že jsem ulovila parfémovou vodu, zatím jsem většinou viděla a mám jen toaletní, která je úžasná, ale jsem zvědavá i na parfémovou, která mě úplně poprvé kdysi okouzlila. Podle mě není jen na staré babky (ideálně mrtvé) jak jsem se o ní hodně krát dočetla, ale na kohokoli, kdo snese dospělou vůni, která nevoní jako jídlo ani nic přeslazeného, jsem nadšená.
Tuto značku používám již mnoho let a jsem spokojená. Doporučuji vyzkoušet.
Manželce vyhovuje řadu let.
Je uzasna !
Občas vůně střídám, ale k této značce se vždy ráda vracím
krásná vůně
krásná vůně
Používám tuto značku, mám ráda její vůni Produkt bych doporučila mým kamarádkám
Používám tuto značku, mám ráda její vůni Produkt bych doporučila mým kamarádkám
Bezvadna vune, ktera se vyrabi uz od 40. let a stale si udrzuje svou prestiz. Narozdil od mnoha modernich vuni, ktere sice drazdi nos cely den, ale zanedlouho zevsedni, tato predstavuje cistotu a zenskost. Rozhodne neni urcena lidem, kteri se vyzivaji v modernich trendech, nastesti :) jeji majitelka nejde s davem typu diorissimo, light blue a envy, naopak je individualistka s kvalitnim vkusem. Pouzivam ji od 18 let, krasne mi po ni voni cely satnik a mi pratele me podle ni bezpecne poznaji.
Jedna z nejkrásnějších vůní které jsou. Nádhera ! Jenom škoda, že tu neprodávají parfém, jen toaletní vodu. Tuto vůni a Burberry Weekend muži zbožňují. Minulý měsíc mi paní v supermarketu vedle mne řekla, že nádherně voním. Elegance a sexy vůně drahá vůně - Nina Ricci.
Mně táto vůně take vůbec nesedla. Mýdlo + nějaká příšerně srdící směs , připomíná komodu mé prababíčky . To, že je někdo z dikutujících používá už 25 let take o ní něco vypovídá. Po 10 min příšerný bolehlav, přetrvávájící i po důkladném vydrhnutí kůže.
Naprosto souhlasím s komentářem Anny a Ary - okolí tuto vůni vůbec necítí a já jako nositelka už vůbec ne -prostě si naše kůže s touto vůní nesedla.
V košíku máte zboží za 0 Kč.
Nakupte ještě za 3 490 Kč a získáte dopravu zdarma s vybranými přepravci.